Annons

Annons

Svårt att komma fram till vår kundtjänst?




Svart-att-komma-fram-till-Aller-Medias-Kundtjanst

I samband med att vi byter datasystem har det tyvärr uppstått en rad olika fel, bland annat när det gäller utskickade fakturor. Därför ringer många oss just nu och det är svårt att komma fram. Vi beklagar detta och jobbar intensivt för att rätta till det. Här ser du de vanligaste felen/frågorna och hur du själv kan göra för att lösa dem.

Annons

Fel belopp på fakturan?
Ett tryckfel har gjort att beloppet på avin har fått två extra nollor på en del fakturor. Om du betalar via nätet kan du helt enkelt ta bort två nollor från beloppet och använda samma OCR-nummer. Om du inte betalar via nätet får du slänga denna faktura och invänta en ny som skickas ut inom kort.

Autogiro och utebliven tidning?
Om du betalar din prenumeration via autogiro och inte fått någon tidning behöver du inte göra någonting. Vi har rättat till felet i systemet och nästa tidning kommer som vanligt. Som plåster på såren kommer du att få en värdecheck på valfri tidning skickad till dig per post.

Dubbla fakturor?
Om du har fått två likadana fakturor kan du riva den ena fakturan och betala den andra som vanligt.

Utebliven produkt eller tidning?
Om du nyligen beställt en tidning eller en produkt kommer leveransen tyvärr att dröja ett par veckor. Som plåster på såren kommer vi att förlänga tidningsprenumerationerna för motsvarande period.

Har du fått en felaktig faktura för Svensk damtidning?
Vi har tidigare skickat ut information om att beloppen på en del fakturor som gått ut blivit fel med två extra nollor på avibeloppet. Det är inte en faktura för Svensk damtidning, som nämns som exempel i brevet. Du kan alltså helt bortse från den.

Har du andra frågor eller funderingar?

Maila oss på [email protected]

Glöm då inte att ange ditt kundnummer eller namn och fullständig adress.

DELA (0)
PINNA (0)

Annons
Annons

Annons

Laddar